Tävlingsresultatet

2013-08-24 @ 22:00:17 | Rebecka • Tävling | © DailyHorses 2013
På pappret gick ju tävlingen idag superbra. Två av två nollor, bättre än så kunde det ju faktiskt inte bli. Men känslan fanns inte riktigt där idag, kände mig rätt ut sagt som ett litet nybörjarbarn på segaste ponny på ridskolan - haha! Inne på banan var han så himla seg, jag fick driva i varje galoppsprång och verkligen trycka över honom över hindren. Allt gick verkligen på min vilja (och mina ben och sporrar haha), annars hade vi stannat ut oss rätt tidigt. Framridningen och hoppningen till andra klassen är väl det enda jag är riktigt nöjd med denna tävlingen, då kändes det bra, han lyssnade bra och hoppade fint. Gick bra fram för skänkeln och var mjuk i munnen, vilket tyvärr försvann så fort jag kom in på banan.
 
Filmerna visar jag er imorgon trots att ritterna verkligen inte var de vackraste jag åstakommit. Ska bara lura videofy.me lite så jag kan ladda upp filmen där ändå, det går ju inte att ladda upp via datorn längre vilket är värdelöst. Jaja, imorgon får ni filmerna, har förhoppningsvis löst det tills dess!
 
Bild från idag som Alexandra Hagenfjärd tagit!
Var någon mer där och fotade idag så får ni mer än gärna skicka bilderna till [email protected]!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback