Snabb update

2013-08-23 @ 23:02:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ridningen idag gick inte bra alls faktiskt. Kuhs var fin i början, lite loj men fin men min ridning var betydligt värre. Var inte stilla och stadig i handen och jobbade honom inte från skänkel till hand ordentligt. Ja, idag är jag kritisk mot mig själv men det får man lov att vara i lagom utsträckning. Själva hoppningen gick inte heller bra då han var sååå seg och inte lyssnade för skänkeln alls. Fick galoppera ett varv på fyrkanten för att ens få upp farten men mot hindret lyssnade han inte fram ändå. Men jag ska inte låta det dra ner mig inför morgondagens tävling, det går aldrig bra för oss passet innan tävling!
 
Nu är han i alla fall knoppad, det är packat och klart och väckarklockan står på 5 imorgon. Är supertaggad för tävling! :D
 

Kommentarer
Postat av: Tanja

Det är nästan bra om det går lite dåligt på "genrepet" för då är en mer koncentrerad på att rida ordentligt när det väl gäller! Lycka till idag :)

2013-08-24 @ 12:58:53
URL: http://www.robotunicorn.se
Postat av: TINDRUD

Det såg väldigt bra ut iallafall :)
Kram

2013-08-24 @ 20:15:51
URL: http://faicha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback