Rise and shine

2013-08-15 @ 08:16:46 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vad gör man inte idag, då man kan få hur lång sovmorgon som helst, om inte vaknar tjugo i åtta som jag gjorde på Vedis. Klarvaken och fortfarande med ett stort smile studsar jag upp ur sängen, jag kan inte vara frisk haha! Även om det kanske hade varit skönt att sova ut en dag så tror jag att jag ska hålla denna rutinen nu fram tills skolan börjar. Det är fruktansvärt att behöva ställa om hela dygnet dagen då skolan börjar och nu när jag ändå har dessa rutiner är det skönt att behålla de!
 
Det känns som om hela jag förändrats i sommar, och till det bättre. För ett år sedan hade jag aldrig resonerat som jag gjorde över. Då hade jag sovit hela dagarna och bara legat i sängen med datorn i knät och inte få någonting gjort. Idag ska det städas och fixas, Bull ska ridas och jag tror till och med att jag ska snöra på mig springskorna för en runda - motivationen till ALLT är på topp!
 
Nej, dags att sätta igång med alla grejer på min "to-do"-lista. Vi hörs såklart, som alltid! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback