Plugg

2013-08-27 @ 16:40:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Det har inte ens gått en vecka i skolan och om en vecka har vi prov. Inte nog med det, det är dessutom fysikprov vilket är bland det svåraste och mest oförståeliga som finns. Ni som läser Fysik 2 (eller har läst Fysik B) kanske förstår och lider med mig. Usch!

Det sitter jag och pluggar på nu i alla fall, det är ett helt kapitel som ska arbetas igenom. Senare ska jag upp till stallet och min stjärna! Tur att jag har det att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Tur man har gått ut skolan så man slipper plugg :P
Drygt att ni måste ha prov nästan direkt efter att ni har börjat skolan igen :O

Svar: Vad skönt, längtar till den dagen! :)
dailyhorses.blogg.se

2013-08-27 @ 21:53:21
URL: http://malinkalin.blogg.se
Postat av: Sara

Jag när jag tänker på fysik: Gaaaah!! Rädda mig!!!!

2013-09-01 @ 16:52:21
URL: http://ungaryttarens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback