Nemen tjenare!

2013-08-17 @ 19:12:45 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013

Jag jobbar och står i som vanligt och har inte mycket tid eller ork över till att sitta vid datorn! Dessutom har jag inte haft något internet nu på ett tag men jag ska försöka att bättre mig lite ;)

Min vardag flyter på precis som vanligt, tar hand om och motionerar hästar hela dagarna. Vissa dagar är tyngre och tuffare än andra men det rullar på och för det mesta är det roligt! :)

Det har blivit ganska mycket uteritter för min del men nu det senaste har jag börjat trimma mer hästar på banan och fått massa hjälp av Emma och det känns som om jag äntligen börjar hitta tillbaka till min ridning igen! :)

Men nu ska jag försöka laga lite mat, läs göra mackor, och ta mig en välförtjänt dusch!!

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback