Lång dag!

2013-08-09 @ 21:35:53 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013

Uppe vid sju som alltid på morgnarna men idag hade vi övningen mockning och fordring av hela stallet som vi vanligtvis inte behöver göra då det finns en anställd till det. Men idag var han ledig så det var bara att mocka på och se glad ut ;) efter det motionerades några av hästarna innan det var dags att göra i ordning 7 stycken för att sedan åka på tävling! Har ju fått träna på mina knoppar idag iallafall! ;) det blev en mycket lång dag på Åby travbana men hästarna skötte sig bra även om vi hästskötare hade det stressigt. Imon åker åtta hästar dit men jag stannar hemma och tar hand om resterande hästar. Kanske hänger med på söndag igen, det får vi se!

Men nu är jag galet trött så nu väntar min säng och kudde på mig. Livet som hästskötare är hårt, men också väldigt roligt och givande!

Kram Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback