Låång dag!

2013-08-20 @ 21:44:42 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag har jag jobbat i ca 14 timmar, från 07-21! Men det är himla mycket att göra nu här hemma med alla hästar som ska motioneras och grejer eftersom Emma och Titan är ner ei Danmark på EM! Hur kul som helst att hon blev utttagen till EM även om hon inte fick hoppa i laget. Men hon och Titan är bäst ändå! Glöm, inte att kolla lite extra på Titan om han är snygg nu när ni kollar på EM på tv för det är lilla jag som har klippt honom ;) haha helt overkligt egentligen men så är det!
 
I övrigt så flyter det på här borta, just nu är det väldigt många hästar som ska klippas innan tävlingarna i Skyrup nästa helg och manarna på vissa hästar är inte godkända i min mening så jag håller på att rycka och klippa till dom så fort jag får lite tid över ;)
 
Men nu ska jag faktiskt sätta mig och titta på sammandraget från första delen av nationshoppningen från EM! På torsdag får vi se snygga Titan och Emma i de individuella tävlingarna, håll tummarna stenhårt för dom! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna & Josefine

Jättefin blogg! :)

2013-08-20 @ 22:04:52
URL: http://sanjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback