Jobb

2013-08-31 @ 06:23:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Dags att för jobb i stallet, vilket tar nästan hela dagen. Ska självklart till Bull en sväng också, rida ut barbacka för att han ska slippa ha på sadelgjord på sitt skavsår. Det har blivit bättre nu men ska ändå fortsätta rida med luddet på sadelgjorden tills det läkt helt och vara noga med att tvätta och smörja det. Vill inte att min stjärna ska ha ont ju! :)
 
Efter kvällsfodringen ikväll ska jag på bio med ett par kompisar, väldigt spontant planerat men jag älskar sådant. Speciellt när jag får tillbringa tid med några av mina bästa vänner! Bra kväll med andra ord!
 
Vad ska ni göra idag? Kommentera gärna så har jag något att läsa när jag kommer hem sedan!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan inte du skriva lite om stallet där Bull står? Kanske fota lite eller göra en videotour i stallet och omgivningen typ. Berätta lite kort om de andra hästarna som står uppstallade där osv? :) Ni gjorde ett sånt inlägg för nåt år sen, skrev lite vad det var för hästar iallafall, men vore även kul att få se mer från stallet osv :)

2013-09-01 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback