Home!

2013-08-12 @ 16:57:30 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nyss var jag hos Emma och nu är jag hemma i Jönköping, vad sjutton hände? ;)
 
Mina underbara föräldrar som var och hälsade på en sväng igår erböjd sig att köra hem mig idag igen om ja hängde med hem över en dag. Och eftersom jag ändå var ledig idag tyckte jag att det var underbart skönt att få komma hem till mitt hus, mitt rum och min egen säng och mina underbara vänner och självklart min familj för en dag! ♥
 
Så Idag har jag först och främst tagit igen en hel del sömn efter helgens tävlingar vilket verkligen behövdes! Sen har jag försökt att få ner så mycket filmer till min hårdisk som jag bara kan så jag klarar mig tills nästa gång jag är hemma och kan fylla på nya! ;) Men det bästa med hela dagen har utan tvekan varit att jag fått träffa två utav mina extremt saknade vänner, Frida och Erica! Blev en hel den tjöt och catching up om allt vi missat sedan sist vi sågs!
 
Men nu är det snart dags för mig att styra tillbaka till gården för imorgon väntar jobb igen. Det  har varit otroligt skönt att komma hem men det ska bli kul att komma tillbaka till gården, jag trivs verkligen där och utvecklas kontant!
 
Världens finaste får stå för bilden ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba M

SV: Åh tack!

2013-08-12 @ 20:46:05
URL: http://ebbali.blogg.se
Postat av: MalinKalin

Skönt att vara hemma en sväng igen :)
Sv: Ja dom där regnchapsen var rätt bra faktiskt :)

2013-08-13 @ 10:18:10
URL: http://malinkalin.blogg.se
Postat av: Hanna

Har du skaffat dig nån favorit där borta än? Att rida lr i allmänhet :)

2013-08-13 @ 12:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback