Hemma och vänder

2013-08-09 @ 21:11:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Hej allihopa! Kom just hem med tåget och ska tillbaka till underbara Vedis imorgon igen. Åker hem nu mellan två läger för att säga hejdå till en vän som ska åka till USA i ett år (är inte alls avis, nej nej) och tvättar lite kläder när jag ändå är här. Snabb sväng hem med andra ord!

Mitt första läger som personal har varit riktigt bra. Både upp- och nergångar såklart men det är alltid underbart på sköna gröna Vedbände! Har för det mesta ridit på Bull men har också ridit en 3/4-åring vid namn Herman som är D-ponny, en B-ponny som heter Hugo och hoppat maskeradhoppning på söta (men slöa) lilla C-ponnyn Bonita! Har pysslat med allt annat i stallet och gjort alla andra personalsysslor såklart, tillsammans med bästa personalen-gänget. Har varit "mamma" åt goaste barnen och har haft det superkul! Tja, det var väl kortfattat det som hänt sedan jag åkte! ;)

Bjuder på lite mobilbilder nu men när jag kommer hem nästa gång så bjuder jag på fler vettiga bilder! Imorgon ska jag försöka svara på frågestunden och självklart blogga lite mer. Vi hörs då! :)

 
Jag och söta Hugo! Appen ville inte samarbeta och lägga upp alla bilder, som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback