Fredag

2013-08-16 @ 08:56:13 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Godmorgon, hur är allt med er? :)
 
Själv är det prima kan jag lova och ska snart hoppa i träningskläderna igen, jag passar på så länge motivationen är på topp! Som jag sa igår ska jag senare rida Bull ett pass på banan vilket jag ser fram emot. Strax innan sommaren klickade mycket i dressyren och även om man fortfarande måste jobba som satan så ger det numera resultat istället för att han bara går och stretar emot ständigt och jämt. Så nu är det dags för honom att jobba så han snart kan bli av med sin tjocka mage! ;)
 
Senare ikväll är det ridning på ridskolan för första gången denna terminen och då ska jag äntligen få hälsa på min finaste Sune igen! ♥ Och självklart Kuhs också, mina hjärtan! Det blir ännu en fin dag!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sanni är halt, om inte ni visste det nu när ni inte är där nåt

2013-08-16 @ 09:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback