Uteritt + väntan

2012-09-12 @ 19:54:59 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Försökte uppdatera er från stallet via mobilen men det tyckte inte appen, som vanligt...
 
Red ut på Bull idag tillsammans med Maria på Cinta. Blev en mysig uteritt med mycket prat och mycket fart, härligt! Skönt för honom att verkligen få sträcka ut idag, han har nog också träningsvärk från gårdagen precis som jag! För ni anar inte hur mycket träningsvärk jag har, haha.
 
Sedan medan jag väntade på mamma (som inte kunde komma och hämta mig förrän sent, och jag orkade inte ta bussen) putsade jag lite vilket var välbehövligt. Nu sitter jag och väntar på lite mat och ska passa på att fixa lite inlägg, vill verkligen inte att det ska vara tomt från min sida mer. Det ska bli förbättring! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback