Tröttare än tröttast

2012-09-30 @ 20:46:34 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Japp det är så jag känner mig just nu, vet att jag skrivit det alldeles för mycket det senaste men den här helgen har verkligen varit onyttig för hälsan! Min kropp skriker efter lite sömn och en ordentlig säng, det ska bli snarast!
 
Inatt fick jag ändå sova ca 6 timmar, en väldigt bra deal jämfört med de 3 timmar som blev i lördags.. Kändes dock lika tungt att gå upp i morse men tittade sedan ut och såg solen lysa så då fick jag ta min i kragen och släpa mig ut ;) Har sedan hjälpt Erica hela dagen med hennes fina udnerbara hästar. Haft lite stolpe ut idag tyävrr men galet vad dom hoppar när allt stämmer! :D
Jättekul dag precis som alltid när man hänger med Sjövik gänget!
 
Men nu ska jag faktiskt sova, är så sjukt trött i kroppen, huvudet är någorlunda med men kroppen är helt död!
 
Ska orka med en hel dags praktikdag imon med, det kan bli intressant..
 
Min hest är bäst ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback