Soft dag

2012-09-20 @ 11:31:04 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Lugn dag i skolan idag, har haft en redovisning nu på morgonen och det gick väl helt okej, godkänt iallafall ;)
Nu är det strax dags för rast och efter lunchen vet jag itne riktigt vad som händer än, men i eftermiddag åker jag iallafall ut till Erica och Sjövik för att först rida Bonny en sväng och sedan får vi se vad som händer. Det blir även en uteritt på Jfk senare under kvällen.
 
Men nu är jag vrålhungrig och det är dags för lunch! :D
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp jag ska skicka dom men har inte ens lagt in bilderna än så räkna med imorgon ;)

Svar: det blir kanon ;)
dailyhorses.blogg.se

2012-09-20 @ 12:25:52
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback