Regnig uteritt

2012-09-11 @ 18:24:43 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Det var upphåll hela dagen tills jag skulle ta in Flechen nu i eftermiddag. Då kom världens regn oväder och det vekrligen öste ner. Men men jag hade redan bestämt mig, jag skulle rida och så fick det bli! Påpälsad till max med mängder av kläder och luvor, vilket ändå inte hjälpte då jag var dygnsur inom några minuter iallafall..
Men satte på lite musik i öronen och red iväg, lite regn kan inte stoppa mig ;)
 
Flechen var dock inte så glad i mitt påhitt att rida ut i regn. Men han var dessto nöjdare när han fick komma hem och komma in i sin nyhalmade box, få på sig ett mystäcke och få massa med mat! Det är lätt att göra honom lycklig iallafall ;)
 
Gammal ovisad bild på prinsen min♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback