Pust

2012-09-19 @ 16:52:51 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Svenskaprovet idag är gjort och har precis skrivit de sista raderna i ett stort historia-arbete som ska vara inlämnat imorgon, känns otroligt skönt! Ska nog plugga lite fysik också innan jag drar mig iväg mot stallet och förresten försök er inte på att förstå relativitetsteorin.. Ursvårt :(
 
Antingen rider jag litegrann på banan idag eftersom han var så tjaffsig igår eller så får han vila. Beror på hur jag känner när jag kommer upp till stallet, hade egentligen behövt plugga (som jag sa i det tidigare inlägget, natur är ingen linje för de som vill ha mycket fritid..) och Bull har inte en enda vilodag denna veckan annars, vilket han i och för sig inte dör av. Jaja, we will see!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback