Pigg häst

2012-09-19 @ 21:59:19 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Haha ja det kan man väl säga om min kära lilla polle idag. Han var riktigt med på noterna redan från början och skötte sig faktiskt väldigt bra! Hoppade en liten bana med två vanliga kombinationer och en trekombination. Det var inga problem sa Flechen och vi fick ett par riktigt bra språng! Den känslan när man verkligen får till ett perfekt språng på honom, det finns nog inget bättre♥
 
Hoppade igenom banan tre gånger, första på lite lägre hinder och det gick faktiskt förvånandsvärt bra, han hoppade fint, höll galoppen bra och lyssnade fint. Nästa runda höjde vi lite och då var det jag som fick lite bråtom och stressade lite och då gick det inte lika bra. Framförallt inte i trekominationen då han blev spänd när det var fler hinder på rad. Tredje rundan höjde vi lite till och då tog jag det lugnare, koncentrerade mig, la honom rätt och då stämde allt. Kändes riktigt bra! :D
 
Jätte nöjd med tränignen, känns bra inför tävlingen nästa helg!
 
 Det går inte att ladda upp bilder.... Suck!
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

skönt när det känns bra! :)

2012-09-20 @ 06:42:07
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback