Mot skolan

2012-09-11 @ 08:13:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Japp det är bara tisdag idag, gud jag vad önskar att det redan var helg igen! Nej jag är inte alls trött på skolan, nejdå ;)
 
Vet minst två ställen som jag mycket hellre hade åkt till just nu än till skolstallet faktiskt.. Är inte alls peppad för ännu en skoldag men jag får väl ta mig i kragen och göra det bästa av situationen även om jag mycket hellre hade varit med Erica när hon tränar eller varit hemma och tatt hand om resten av hästarna på Sjövik när hon är och tränar. Men men det kommer väl tid till det också förhoppningsvis!
 
Känner mig dock rätt krasslig idag också så får väl se hur mycket jag orkar idag, måste vara frisk imorgon för då är det träning för bästa Erica med Flechen! ♥
 

Älskar bilden trotts att den är helt suddig, vi ser så glada ut båda två♥
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

nåt som du vill delta i med Flechen? :)

http://dressyrmupparna.se/minitavling-3/32654#comments

2012-09-11 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback