Min vecka

2012-09-03 @ 10:34:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som vanligt såhar jag rätt fullspäckat schema under veckorna. Men ska faktiskt börja planera mitt liv lite bättre så att jag hinner med allt jag ska göra utan att stressa ihjäl mig, samtidigt som jag ska skaffa mer tid för att träffa vänner och ta det lite lugnt mitt i allt det andra ;)
 
Denna veckan kommer att se ut såhär:
 
Måndag: APU till 4. Läxor/vänner. Flechen?
Tisdag: Flechen, US möte.
Onsdag: Flechen. Vänner
Torsdag: Sjövik
Fredag: Hoppspecialen, 18 års fest för bästa Sandra! ♥
Lördag: Flechen, vänner
Söndag: Flechen, vänner
 
Än så länge är det inte jätte fullt på schemat som ni ser, men det lär fyllas på efter hand :P
 
Extremt gammal bild på världens finaste Flechen♥

Kommentarer
Postat av: Sara

vilket gymnasium går du på? :)

Svar: jag går på realgymnasiet i jönköping, sista året nu! :)
dailyhorses.blogg.se

2012-09-03 @ 18:25:17
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback