Jag och Bonny

2012-09-27 @ 19:26:43 | Hanna • Bornyr | © DailyHorses 2013
Film på mig och fina Bonny från idag, hindren ligger på ca 100-110cm.
Det bästa med denna hästen är nog inte hennes kapacitet utan hur hon räddar upp mig när jag gör fel och hennes underbara inställning! Även om vi inte kommer bra alls så är det som om hon säger "håll i dig du bara så löser jag detta" och så gör hon det! Det ända jag behöver göra är att ge henne tygeln och hålla en bra balans när det blir lite fel så fixar hon resten. Så himla underbart att ha en sådan läromästare, för nästa gång har jag rättat mig och då ligger vi istället rätt och allt funkar super!
 
Åter igen världens tack till bästa Erica som gör detta möjligt för mig! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

Hej, grymt fin blogg ni har!:) hur länge harni ridit?
Kram

2012-09-28 @ 08:45:03
URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback