Individuellt val

2012-09-03 @ 07:39:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Börjar dagen med en lång lektion i fotografisk bild som jag valt som individuellt val. Kommer bli otroligt roligt eftersom foto är mitt nästa intresse efter hästarna då såklart. Får se vad vi hittar på idag men det är i alla fall en lektion som kommer vara rolig att gå till och i kontrast till alla teoretiska ämnen vi har, ett praktiskt ämne. Slutar förresten fem idag vilket är supertrist, är fortfarande inte riktigt frisk så vi får se hur pigg jag är i slutet av dagen... Gissar på noll motivation faktiskt.
 
Vad sjutton snackade jag om igår förresten.. Skönt att inte vara i stallet? Kommer sakna Bull idag! :(
 
 
Gammal bild från när jag haft Bull i lite mer än en månad tror jag. Behöver nya porträttbilder men inom kort kommer det kunna bli många nya bilder ofta... Mer om det när det väl kommer till kritan men det är bra saker pågång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback