home sweet home

2012-09-12 @ 21:38:55 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Uppdateringen från min sida har verkligen varit under all kretik den senaste tiden. Men jag saknar helt bloggmotivation just nu och då känns det mest som om jag skriver för att jag "måste" hålla bloggen levande. Då blir det oftast inga bra eller genom tänkta inlägg utan jag skriver mest vad jag gjort vilket lätt blir väldigt enformigt.
 
Så tänkte ändra lite i vardagen och faktiskt bara blogga när jag känner för det och när jag har något vettigt att skriva om! Det kan tyvärr innebära att det inte alltid kommer att vara toppupdate från min sida men just nu måste jag lägga lite mer tid och energi på mig själv. Bloggen kommer ändå att uppdateras dagligen men jag kommer istället att skriva om det jag känner för och vill dela med mig av!
 
Hoppas det är okej med er alla, jag måste tyvärr göra såhär för min egen skull ett tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback