Godnatt

2012-09-23 @ 21:32:17 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är alltid lika bittert i slutet av helgen och det senaste har jag verkligen inte hunnit plugga så mycket som jag hade behövt vilket gör mig lite stressad. Har dessutom en heldel motivation och ideér till bloggen som jag inte hinner med på grund av plugget vilket gör mig lite frustrerad. Kan jag inte ha den motivationen när jag har tid?
 
Imorgon har Frida Bull som vanligt på måndagar och de ska träna för Angelica. Han kommer få kämpa på hårt vill jag lova medan jag sitter hemma i soffan och har tråkigt. ;) Jag ska plugga halvt ihjäl mig imorgon men även ge lite tid till bloggen, ni får inte försummas! Vi hörs imorgon, njut nu av sista timmarna denna helgen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback