Fullt ös!

2012-09-22 @ 11:42:34 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ja det kan man vekrligen säga att jag kommer att ha denna helgen. Inte en ledig minut som det ser ut nu men det är skönt det, härligt att det aldrig blir massa dödtid som man måste fördriva ;)
 
Nu på morgonen har jag varit uppe hos Flechen, tänkte trimma lite på banan men det var riktigt svinkallt och regnade massa så jag bangade faktiskt på det, första gången på flera veckor så det var tillåtet idag ;) Istället blev det lite pyssel i stallet och täckesletade och grejer. Flechen är lite klen av sig och ville ha ett varmare täcke sa han så det fick det bli!
Sedan släpte vi ihop honom och Bull och det gick jätte bra! Dom skrek en gång och sedan var det bra med det. Flechen la beslag på maten och Bull fann sig rätt snabbt i att Flechen bestämde så det var riktigt skönt!
 
Nu blir det att slänga i sig lite käk och sedan drar jag mig ut till bästa Sjövik. Erica är och tävlar idag så jag ska rida på så mycket jag orkar, blir väl iallafall minst  tre hästar idag om allt går som det ska ;)

Förhoppningsvis så blir det även lite bilder, det kändes som om det verkligen behövdes lite nya nu! :D
 
Efter Sjövik drar jag mig mot en kompis och lite födelsedagsfirande, mysigt!
 
Fina Bonny är en av hästarna som ska ridas idag! :D
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att rida så mycket, haha!:D

2012-09-22 @ 12:30:12
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback