Fullt ös medvetslös

2012-09-08 @ 21:33:08 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Gick upp nio imorse och har varit igång nästan hela dagen. Började på JFK som ni vet, longerade, skrittade och agerade lite ridlärare. Sedan hem och äta lite innan jag cyklade till Bull, fixade allting och trimmade i paddocken.
 
Bull var helt okej fin idag, inte som på träningen i torsdags men han blir alltid lite mer spänd och pigg i paddocken. Stundtals kändes det i alla fall riktigt bra och han slappnade av och släppte igenom fint.
 
Cyklade sedan hem och var hemma typ tio minuter innan jag följde med Hanna till Fleche och hjälpte till samt fotade när hon hoppade. Det gick superbra för dem, som hon sa och de är väldigt duktiga båda två!

Inatt kommer jag sova djupt, och imorgon kommer jag ha träningsvärk det kan jag intyga.. ;)
 

Fina Hanna & Fleche!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback