Dagen och gårdagen

2012-09-26 @ 07:58:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Blev riktigt sent igår eftersom jag var på höstmöte på klubben som höll på till halv tio med diskussioner och sedan satt jag med plugg till alldeles för sent. Mötet var i alla fall intressant och värt att gå på, har mycket åsikter inom detta och fick lite sagt även om jag hade velat säga mycket mer.
 
Idag har vi en ganska lugn skoldag och sedan ska jag till Bull och rida ut. Ska ta det lugnt nu i början med sadeln som ändrats så ska känna på lite hur det känns helt enkelt. Ett inlägg närmare om sadeln ligger på inställt till senare idag och kommer även uppdatera mer när jag kommer hem sedan!
 
Är i akut bildbrist känner jag.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback