Dagen

2012-09-27 @ 18:22:20 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Har haft en ganska seg skoldag, startade med prov och slutade inte förrän klockan fem. Nu är jag i alla fall hemma och ska ta tag i lite plugg innan jag tar mig till Bull. Idag ska vi träna för Veronica men vi kommer ta det lite lugnt på grund av sadeln. Ska bli kul ändå, hoppas han sköter sig lika bra som förra träningen, då var han superfin!
 
Imorgon är det ju fredag och äntligen helg! Det är tyvärr ingen ridning på ridskolan på fredag eftersom det är stora nationella tävlingar på klubben då, men då kan jag ju hinna med och rida Bull istället. Sedan blir helgen ganska fullproppad men det berättar jag mer om imorgon, nu måste jag trycka in lite tysk grammatik i huvudet.
 

Kommentarer
Postat av: Anniks

Fin bild :)


Delta gärna i min fototävling, här: http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/fototavling.html#comment

man kan vinna en valfri vara från johanpixels.se!

2012-09-27 @ 21:03:49
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback