Blandade känslor

2012-09-07 @ 10:14:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Gårdagen var totalt upp och ner. Kände att Sune var halt igen, vilket gör så ont. Nu är det vila och besök på kliniken igen som gäller för honom. Min plutteponny! 
 
Bull gick iallafall jättebra igår. Berättar mer i ett tidsinställt senare, likaså med Morning. Sedan fick vi ett annat positivt besked igår som gjorde dagen lite bättre. Nu gäller det bara att Sune blir frisk så är det mesta på topp faktiskt! Fast så vågar jag nästan inte säga, det är någon däruppe som jävlas med mig...
 
 
Ikväll är det hoppspecialen som gäller precis som varje fredag. Ska bli roligt och som vanligt blir det en överraskning vem jag ska ha. Uppdaterar om det ikväll och under dagen får ni tidsinställda!

Kommentarer
Postat av: Retard Riders- Martina

Lycka till på träningen :)

2012-09-07 @ 12:36:21
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback