Avslutar denna lördag

2012-09-22 @ 20:39:03 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Fullt ös har det varit idag. Tidigt uppe som jag sa och redan vid strax innan nio red jag iväg med Bull. Började en stund i skogen i skritt och trav och koncentrerade mig på att han skulle släppa efter i formen. Eftersom det var så slaskigt i skogen och därför inte blev så mycket trav där så travade lite på banan sedan och han var mjuk och fin. Nöjde mig efter fem minuter då jag kände att han släppte igenom i båda varven!
 
Har haft lite träning för Fanny och Morning i eftermiddag och sedan varit en sväng hos Bull igen för att fixa inför morgondagens tävling. Han kommer vara smutsigaste hästen på tävlingen dock, gul svans och allt möjligt.. Men det kommer vara lerigt där ändå efter allt regn så snart kommer alla se ut som lerhögar! ;)
 
Nu är allt klart och jag ska ladda upp inför tävlingen med godis och film, mys!
 
Jag och Kuhs i Svarttorp!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild!:D

2012-09-22 @ 23:11:48
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback