Äntligen Fredag

2012-09-07 @ 09:21:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vaknade glad imorse, de är Fredag och jag hade en jätte mysig kväll igår med trevligt sällskap och goda nyheter. 
 
Denna dag har jag bestämt ska bli minst lika bra och helst ännu bättre! Börjar med skola som vanligt, inte den roliga biten precis. Efter skolan är det dock fullproppat, borde gå på stan en sväng om jag hinner det, Sen blir det hoppspecialen på kvällen. Sen snabba ryck hem duscha, byta om, fixa mig och sedan dra och fira bästa Sandra som fyller 18! :D
Sen får vi se vart kvällen leder, det lär bli grymt kul iallafall!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tova - Ponnysmurfarnas ♥

Veckorna går verkligen fort, inte mig emot dock haha! :D

2012-09-07 @ 10:02:19
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback