Visste du att... [2]

2012-10-30 @ 15:22:39 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
... jag läser Alexandra Hollesens blogg.
Den handlar i och för sig om hennes viktnedgång men jag gillar träningsbiten och sättet hon peppar på, sålänge man vill så klarar man allt! Hon har också många bra tips på god mat, men medan hon använder ingredienser för att det ska bli så nyttigt som möjligt och räknar alla kalorierna så tar jag det lite onyttigare (och godare hehe) och tillsätter lite extra socker eller annat onyttigt som behövs. Jag är ingenting för viktminskning om inte personen verkligen behöver det så den biten struntar jag i, men träningstipsen och peppen samt de goda maträtterna och hennes grymma personlighet som strålar över hela bloggen är grym! :)
 
www.nattstad.se/alexandrahollesen « Check it out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback