v. 42

2012-10-15 @ 10:19:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Denna veckan kommer att se lite annorlunda ut jämförelse med de tidigare veckorna. Erica åker på semester till Spaninen hela veckan så jag har lovat att åka ut till Sjövik och rida lite hästar åt henne så att dom håller igång även när hon är borta. Men självklart ska även Flechen hållas igång, med både hoppning dressyr och uteritter. Jag ska även hinna med att träna voltige och lite annat smått och gott. Veckan kommer att se ut ungefär såhär:
 
Måndag: Flechen, trim på banan
Tisdag: Flechen uteritt, voltigeträning med Frida!
Onsdag: Sjövik!
Torsdag: Sjövik. Voltigeträning.
Fredag: Hoppspecialen
Lördag: Flechen hoppa/uteritt
Söndag: Flechen uteritt/hoppa
 
Kommer att bli fullt upp, mycket som ska hinnas med med det kommer också att vara den roligaste veckan på sjukt länge. Massa tid kommer spenderas med underbara Frida, och att vara på sjövik är inte heller helt fel så att säga. Men jag kommer inte ha mycket tid över den här veckan så planneringen kommer att vara prio 1 för att hinna med allt. Men det är det värt! :D
 

 
Sämst mobil blid i know. Ska kolla om jag inte kan få nån som fotar i veckan kanske :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback