Tror jag börjar bli sjuk

2012-10-20 @ 19:32:50 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Och det hinner jag verkligen inte med just nu?! Detta är så inte okej!
 
Anledningen till att det inte blivit nån update nu under eftermiddagen är att jag har mått riktigt illa. Valde att gå och lägga mig istället och krya på mig lite. Nu mår jag lite bättre även om det är långt ifrån bra.
 
Måste snart åka upp och kvällsfodra också, sen blir det en väldigt lugn hemmakväll ännu en gång. Börjar tröttna lite på det här nu, vill ut och ha kul med vännerna men det hinns aldrig med! :o
Dock måste jag hålla mig frisk, det är prio ett just nu. Att vara sjuk hinns verkligen inte med!
 
Men nu måste jag gå och byta om så jag hinner i tid till kvällskodringen och låsning av anläggningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback