Tisdag

2012-10-02 @ 15:33:02 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Skoldagen började klockan 8 med idrott och att springa 5 km på tid, dötrist! Jag har inte sprungit på hur länge som helst så 4 av de kilometrarna sprang jag enbart på vilja, haha! Fick i alla fall en tid jag är nöjd med men har fortfarande sjukt ont i benen. Jag lär ha träningsvärk i en vecka framöver nu...
 
Jaja, resten av dagen har flutit på som vanligt. Ska ta mig lite att äta nu innan jag åker upp till Bull och rider ut. Vet inte hur slaskigt det kommer vara (antagligen kommer galoppbanan vara en ända stor lerpöl) men tar det lite lugnt och rider lite på banan vid stockarna om det skulle vara att det inte går mer än att skritta.
 
Vad har ni gjort/ska ni göra idag?
 

Kommentarer
Postat av: Ponnysmurfarnas ♥

Vilken fin färg på hästen :D

Svar: Visst har han! :)
dailyhorses.blogg.se

2012-10-03 @ 11:24:04
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback