This week

2012-10-09 @ 15:28:58 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Verkade som om ni ville att jag skulle fortsätta med dessa veckoplaneringar så here you go:
 
Det suger att älgjakten började igår, för det betyder inga uteritter på en hel vecka.. Men hellre det än att hamna ivägen för nån skjutgalen jägare som inte ser skillnad på en häst med reflextäcke och en älg ;)
 
Måndag: Dressyrträning för Angelica
Tisdag: Promenad då uteritt är uteslutet..
Onsdag: Hoppträning
Torsdag: Medryttaren rider, jag rider Bonny♥
Fredag: Vila för Flechen och hoppspecialen för mig
Lördag: Jogging på banan
Söndag: Småhoppning hemma
 
Japp såhär får det se ut nu, hade gärna ridit ut lite också men jaja thats life ;) Om det torkar upp lite och inte regnar mer så tänkte jag rida lite på en stubbåker någondag, lite omväxling iallafall. Men som sagt då måste det torka upp ordentligt först ;)
Får se om jag hinner rida Bonny nått i helgen också, det skulle sitta fint. Men är hundvakt hela veckan så får se hur mycket tid det blir över ;)
 
Min underbara/knasiga/galna hund♥
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Slutar älgjakten om en vecka så att man kan rida ut? :-)

2012-10-09 @ 15:57:41
Postat av: Hanna

Slutar älgjakten om en vecka så att man kan rida ut? :-)

Svar: Jag har inte koll på när älgjakten är slut faktiskt men jag vet att de är som värst de första dagarna på jakten. de får bara skjuta ett visst antal älgar och när de gjort det jagar de inte mer. Så det känns säkrast att inte rida ut förrens nästa vecka men då självklart ha mängder med reflexer på både mig och hästen ifall de skulle vara jägare kvar i skogen :)
dailyhorses.blogg.se

2012-10-09 @ 16:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback