Tappsko

2012-10-06 @ 11:26:39 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013

Suck, inte nu igen! Kom upp till stallet och såg att Flechen hade ännu en tappsko, han fick ju en ny påslagen senast förra veckan! Han måste verkligen vara världsmästare på att trampa av sig skor!

Det var en framsko idag vilket gjorde att jag fick ändra mina planer på uteritt och istället slänga på hackamoret och skritta en sväng istället. Bitter Hanna!

Hoppas nu verkligen att hovslagaren kan komma snarast möjligt så att jag inte missar träningarna på måndag och onsdag!

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst är det så att älgjakten börjar nu på måndag? Du/ni som rider rätt mycket borta vid galoppbanan och stockarna? Har hört att de jagar älg där och isåfall hur länge behöver man hålla sig borta därifrån? :) sista man vill är ju att falla offer för nån skjutgalen idiot som skjuter först och tittar sen menar jag... :)

2012-10-06 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback