Svar - del 1

2012-10-06 @ 15:42:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ni kan fortfarande ställa frågor HÄR men svarar på första delen nu!

 
Minnah:
Hur snabbt har du sprungit coopertestet?
Jag har aldrig sprungit coopertestet och jag har ingen aning om hur långt det är man springen men i tisdags sprang jag 5 km på 25 minuter.
 
Michelle:
Är den där hästen din? Bull eller vad han hette?
Haha, jajemen den där brunskäcken Bull är min. ;)
 
 
Ellen:
Din största dröm?
Väldigt svår fråga, jag vet inte riktig ännu faktiskt. Någon gång vill jag bo och jobba i New York men någon gång vill jag också ha en egen hästgård strax utanför Dublin på Irland. Just nu är det Bull jag koncentrerar mig på och mina mål med honom. Visst hade det varit en dröm att hoppa SM och Baltic mm. Dreams dreams!
 
Vad är det bästa samt sämsta med Bull?
Hm.. Svårt att välja en bra sak men måste säga att det är att han är så egen i personligheten. Han är nyfiken, glad och pigg och det tycker jag om. Sämsta är att han verkligen inte gillar att arbeta. Han gör verkligen allt för att slippa undan i dressyren istället för att tycka om det och kämpa på. Ibland går det ibland inte.
 
Favoritlåt?
Jag lyssnar på väldigt många låtar så det är svårt att välja en. Just nu är Soldier med Gavin Degraw en storfavorit men gillar många andra med.
 
Vad tycker du om Justin Bieber?
Han är cool. Jag gillar hans inställning till saker, han tar allt så positivt och värderar rätt saker i livet. Har sett Skavlans intervju med honom och det gav mig ett väldigt bra intryck. Vissa av hans låtar är helt okej bra faktiskt medan andra inte faller mig in alls. Tycker det är B att gå runt och "hata" honom dock, han har lyckats bättre än många andra och har faktiskt nått upp till många av sina mål så inspireras av honom istället för att vara avundsjuka, bara ett tips!
 

Kommentarer
Postat av: Tova - Ponnysmurfarnas ♥

Måste säga att din lilla pålle, Bull, är döcool! :D haha, älskar färgen.. ;) Vad är han för ras?

Svar: Visst är han, finingen! :) Han är Holländs ridponny (lite samma sak som svensk ridponny alltså korsningsponny fast född i Holland) :)
dailyhorses.blogg.se

2012-10-08 @ 18:10:02
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback