Sura ston

2012-10-26 @ 20:43:33 | Hanna • Träning | © DailyHorses 2013
Kan vara det både bästa som finns men också det värsta som finns! Idag var det en salig blandning kan jag lova!
 
Som ni kanske förstod så har jag trimmat på Sanni idag ;) Hon var stel, sprang ifrån sina bakben och bet sig tag i bettet. Tog nästan 30 minuter innan jag fick henne på bakbenen så att hon slutade att bita sig fast så sjukt i handen! Tror att folk har börjat plocka alldeles för mycket i munnen på henne för att hon ska böja på huvudet..
Den ridningen fungerar inte på henne, man måste rida med sits och säte för att få henne till en riktig eftergift!
 
När hon väl släppte efter var hon dock fin, riktigt bra i högervarv, minde bra i vänstervarv men ändå helt okej. Det gäller att korta yttersidan, få in ytterbak samtidigt som hon ska ställa sig innåt. Väldigt mycket och väldigt jobbigt sa Sanni men när hon gjorde det var hon kanonfin!
 
Så jag är nöjd med passet, nu hoppas jag bara att hon hoppar minst lika bra som hon gick i dressyren på söndag då det är klubbhoppning :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild!:D

2012-10-26 @ 21:37:59
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback