Slutat för dagen

2012-10-15 @ 15:45:44 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Färdig på praktiken för idag, har varit ganska soft idag också. Ridit ut på en häst och longerat två samt fixat allt det vanliga i stallet.

Nu är jag dock kall, blöt och vill hem och krypa ner under mitt varma täcke och kolla på film! Men inte det, först måste jag bege mig upp till Flechen och rida honom en sväng då han vilade igår..
Det positiva är att jag iallafall inte kan bli blötare eller lerigare än vad jag redan är ;) haha

Hoppas ni har bättre väder än vad jag har här i Jönköping. Usch jag hatar verkligen detta regn!

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Philippa & Johanna

Vårat väder på lidingö är faktiskt också baaaaaaajs :(

Svar: usch jag hatar verkligen detta hemska höstväder, regn är inte min grej ;)
dailyhorses.blogg.se

2012-10-15 @ 16:21:42
URL: http://ponnymupps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback