Onsdag igen

2012-10-17 @ 07:59:46 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Godmorgon på er allihopa!

Idag var det riktigt jobbigt att komma upp ur sängen, tillskillnad mot igår! Tur ändå att jag hade 15 minuter sovmorgon, sådant gör mitt liv lite lättare ;)

Riktigt trött i kroppen efter den långa gårdagen men det var så värt det. Hade galet roligt! :D

I eftermiddag ska jag ut till Sjövik igen och rida ett par stycken av Ericas hästar. Bonny får nog vila hon va så himla duktig igår och förtjänar en vilodag! Men det finns gott om andra Hästar så det är bara att välja och vraka, får se hur mycket jag orkar men två ska jag väl orka med iallafall ;)

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Julia

Är sjövik ett stall där man kan ha sina hästar eller ägs alla hästar av Erika? :)

Svar: Erica bedriver verksamhet där hon rider och utbildar hästar och har det som arbete dagtid. Därför är de allra flesta hästarna hos henne hennes egna eller hästar hon har för utbildning. Hon har några inhyrningar men det är endast personer som hon känner.
dailyhorses.blogg.se

2012-10-17 @ 13:20:02
URL: http://teamtc.blogg.se
Postat av: Amanda

Är det sämre statistik när Rebecka inte bloggar?

Svar: Nej statistiken har hållt sig jättebra ändå vilket jag tycker är jätteroligt! :D
dailyhorses.blogg.se

2012-10-17 @ 14:59:12
Postat av: Sofia :)

Er blogg är verkligen super! Och designen är bara så grymt snygg! :) Såhär ska verkligen en bra hästblogg vara! Hade inte blivit förvånad av att se er blogg på horsespot ;)

Svar: åh vad kul att höra! Tack så jätte mycket! :D
dailyhorses.blogg.se

2012-10-19 @ 18:38:58
URL: http://sagoponnisar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback