Några svar

2012-10-14 @ 12:43:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom på att jag faktiskt hade några frågor till att svara på från frågestunden så får väl ta och göra det! ;)
 
Alice:
Vem var den första hästen du red på JFK?
Sötaste lilla a-ponnyn Lolli!
 
Hur många unika besökare har din och Hannas blogg på en dag?
Ständigt denna fråga, är det verkligen sååå viktigt? I alla fall, vi har väl runt 200 kanske.. Nu när uppdateringen inte är något vidare är det väl närmare 150. Det beror på hur vi sköter bloggen.
 
Siri:
Cool färg på hästar?
Skäckar såklart! Älskar fuxskäckar som Linn Strelins Picasso till exempel, och så självklart min egna lilla brunskäck! ♥ Sedan älskar jag färgen på Sara Carlssons Cabi, så coolt!
 
Tindra och Elsa:
Vad var det som fick dig att välja Bull?
Jag kände ganska snabbt när jag red att detta var min typ av ponny. Lite "kärlek vid första ögonkastet" ;) Sedan hade jag med mig Veronica dit andra gången vi provred och hon satt även upp lite. Hon tyckte väldigt mycket om hans inställning och att vilja lära sig och stå till tjänst och vi diskuterade det lite. Sedan plötsligt så var papprena påskrivna och även veterinärbesiktningen utan anmärkningar och så var han min! ♥
 
Någon månad efter att jag fått hem min skruttponny!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback