Mot sjövik

2012-10-18 @ 14:29:37 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Efter en galet tråkig och jobbig skoldag drar jag mig nu ut till Sjövik för ridning och umgås med härliga människor. Blir inte mycket bättre än så, det kan jag lova er!

Skolan är verkligen inte min grejj just nu, är så grymt trött på allt just nu, tur att set inte är alltför långt kvar till studenten!! :D

Nu ska jag sätta på grymma NRJ i hörlurarna på högsta volym och njuta av att skoldagen är slut och att jag istället är påväg till bästa Sjövik! :D

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Pownieskvaller

Fin blogg :)

Svar: tack :)
dailyhorses.blogg.se

2012-10-18 @ 15:32:59
URL: http://www.pownieskvaller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback