Min onsdag

2012-10-31 @ 09:42:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Godmorgon och dags att sätta igång med lite skolarbete! Det är faktiskt inte så farligt när man kan göra det i sin egen takt och utan tidspress och allt för tidiga mornar, dessutom kan man ha något gott att smaska på sålänge vilket blir lite värre när man sitter i ett klassrum i skolan.. ;)
 
Min dag ser i alla fall ut såhär:
- Jobba igenom lite av skolarbetet
- Spåna projekt och skicka iväg lite mail, sånt gillar jag
- Hoppträning hos Erica ikväll
 
Lite lagom höstlovsdag tycker jag. Gillar att kunna slappa men ändå få någonting gjort och inte bara sova bort dagen. Vad ska ni göra idag?
 

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Vet ni om det är någon på jfk eller någonstans i närheten som söker medryttare till sin häst/ponny? :)
Isåfall får ni gärna höra av er ;)

2012-10-31 @ 16:57:26
URL: http://sagoponnisar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback