Tisdag

2012-10-30 @ 08:35:00 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag är också uppe ganska tidigt, vaknar av mig själv faktiskt vilket är väldigt skönt. Hatar att sova bort halva dagen men samtidigt vill jag inte sätta något alarm på lovet så skönt att komma upp i hyffsad tid ändå!
 
Idag ska jag ta tag i lite skolarbete som jag släppt helt sedan i fredags. Har med mig en hel hög hem som måste jobbas igenom så det är bara att börja. I övrigt ska jag redigera lite bilder från igår och ikväll slänger vi på oss alla reflexer vi har och rider ut i mörkret med Hanna och Fleche, mysigt!
 
Nej nu är det dags att få i sig lite frukost, vi hörs mer under dagen! :)
 
Åh vad jag saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback