Lång dag

2012-10-31 @ 22:38:28 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Trotts min oplanerade sovmorgon imorse så är jag galet trött nu. Det har varit en lång och intensiv dag. Tur att det är så roligt som det är, annars hade jag tröttnat på att alltid vara såhär trött!
 
Nu har jag iallafall fått lite mat i magen och tagit en lång varm dusch så nu står mys på schemat. Bädda ner mig i sängen och titta på reprisen av Glee som börjar om ca 20 minuter. Men innan dess ska jag skriva ett ordentligt inlägg till er om dagens träning på monster Flechen.
 
Vi hörs imorgon, då kan ni vänta er utvärdering från dagens träning, förhoppnignsvis en träningsfilm om tekniken vill samarbete och lite annat smått och gott ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback