Kvällen

2012-10-29 @ 21:26:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Var uppe en sväng i stallet runt fem för att släppa in dem och fixa mat och vatten. Sedan stod jag och gosade med Bull en lång stund och han somnade med huvudet på min axel, gosis! Cyklade hem med ett leende på läpparna sedan. Fy vilken underbar ponny jag har, jag är så himla glad att jag har honom!
 
Nu sätter jag strax på en film (classical) och tar mig lite att äta. Mitt höstlov har börjat riktigt bra måste jag säga, hur har eran start på höstlovet varit?
 
Bild från idag, observera bara att han är inte riktigt så tjock i verkligheten som det ser ut på bilden hehe. Fler bilder får ni imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Min start var rätt tråkig, haha, men idag händer det äntligen lite kul grejer!:)

2012-10-30 @ 10:31:09
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback