Godnatt

2012-10-29 @ 21:29:37 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Slut på lugnet, imorgon blir det tidig uppgång för att hinna med bussen ut till Sjövik där jag kommer att spendera resten av dagen! Blir antagligen ridning av iallafall Bonny, vad vi hittar på märker vi imorgon ;)
 
Finns absolut ingen täckning där ute så jag har föreberett lite tidsinställda som kommer att dyka upp under dagen imorgon. Så hörs vi imorgonkväll igen! :) Ska även ge mig iväg på en uteritt i mörkret imorgon när jag kommer hem från Erica. Mysigt värre ♥
 
Men nu är jag så sjukt trött så tänkte att för ovanlighetensskull gå och lägga mig tidigt så att jag inte är levandedöd imorgon ;) Vi hörs imorgon, godnatt på er finingar! <3
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

fin blogg ni har!^^

2012-10-29 @ 21:44:09
URL: http://svettfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback