Fredag till söndag

2012-10-05 @ 15:12:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Idag har jag ju redan dragit planeringen för er men jag ska alltså hoppa med Bull i hoppspecialen på ridskolan för Veronica. Har inte tränat för Erica på nästan fyra veckor eftersom det bara är varannan vecka och förra gången kom det annat ivägen så det kändes som om det var dags för lite hoppträning.
 
Lördag är det förberedelser inför söndagens tävling och Bull ska ridas ut och lösgöras lite. Ska även hjälpa till med Morning och ge henne en läxa, hon har varit ett riktigt as om jag får uttrycka det så.
 
Söndag är det tävlingsdags, i Eksjö LD och LC+5. Denna gången ska jag rida ordentligt och inte mesa, vadå 95 cm är ingenting för Bull. Någon som ska dit och kolla?
 
Förhållandevis lugn helg faktiskt, skönt. Ledig tid går åt plugg och blogg, börjar få igång lite motivation igen till båda två faktiskt (peppar peppar)! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till!:D

Svar: Tack :)
dailyhorses.blogg.se

2012-10-05 @ 18:03:07
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback