Förslag?

2012-10-15 @ 13:05:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu när Becka helt hux flux utan att säga någonting har tagit en bloggpaus tänker jag se till att verkligen hålla er bra uppdaterade från min sida! Men jag har inte jätte gott om idéer på lager att skriva om. Så är det någonting ni vill veta eller har några speciella önskeinlägg som ni vill att jag ska skriva så langa in förslagen så ska jag skriva ihop detta så bra som jag bara kan så att ni får roliga och bra inlägg att läsa!
 
Länkar alla er vars inlägg jag väljer att skriva, så kom med massa roliga förslag nu så ska jag göra mitt bästa att skriva grymma inlägg till er! :D
 
Åh vad jag saknar sommaren ♥
 

Kommentarer
Postat av: Philippa & Johanna

Kikade precis in på er blogg för första gången, och är redan kär! Den verkar så bra, och jag skulle vilja läsa om någon speciell "sida" din häst har, te.x han är speciell i hoppning för att osv. om du förstår mig? :D

Och seeeen skulle du kunna skriva om det bästa ink. sämsta med din ponny!?
Varför du började blogga?
Vad får dig att dagligen sätta dig framför den där jäkla datorn och skriva massa ord till folk som faktiskt uppskattar det?

Skriver mera förslag såfort jag kommer på, hihi, kram :)
Philippa

Svar: Vad kul att du gillar bloggen! :D Ska garanterat skriva några av de förslag du har skrivit här ovan, det lär dyka upp under veckan! :)
dailyhorses.blogg.se

2012-10-15 @ 13:39:39
URL: http://ponnymupps.blogg.se
Postat av: Tanja

-Bästa och värsta med Fleche
-Konstigaste avramlingen
-Hoppövningar ni gjort på träningar (med banskisser ^^)
-Inspirerande ekipage
-Favoritbilder på hästarna

2012-10-15 @ 14:01:46
URL: http://robotunicorn.se
Postat av: Malinda

Eftersom denna terminen är din sista på ponny, kommer du att vara kvar någonting på JFK efter det? T.ex hälsa på Sanni och rida henne någon gång ibland? :/

Vad ska jag som ryttare göra för att få Sanni att gå så bra/ fint som möjligt? ;)

Några roliga eller otäcka minnen från när du var yngre på JFK? :)

2012-10-15 @ 15:58:16
URL: http://ponnypiggelin.blogg.se
Postat av: Julia

Favoritridpass med flechen, boy och sanni :)
Ett starkt minne med flechen
Om jfk, rekommenderar du ridskolan osv
Hiss och Diss om schabrak tex
Har du haft medryttarhästar innan flechen?
Har du varit rädd någon gång när du ridit?
Otäckaste avramlingen?
Den tävling du är mest nöjd med? (Känsla eller resultat bestämmer du själv!)

2012-10-15 @ 16:05:25
URL: http://teamtc.blogg.se
Postat av: Sanna

Tanja du ska vara glad att mamma inte såg att du skrev värsta med flechen haha ;)

2012-10-15 @ 20:27:55
Postat av: Hanna

Har ingen blogg men ett åsiktsinlägg om ridskolor, typ för och nackdelar skulle jag tycka va intressant att läsa :-)

2012-10-15 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback