Filmerna från helgen

2012-10-09 @ 16:01:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför lägger du honom så jävla nära inpå alla hinder?! Jag hade inte heller hoppat om jag hade vart ponny o hela tiden hamnat i skitlägen pga ryttaren!

2012-10-09 @ 18:37:34
Postat av: Ebba ♥

hej! jag var också där i helgen och tävlade :)
Jag såg dig, du var jätte duktig :D

Svar: Vad roligt! Tack! :D
dailyhorses.blogg.se

2012-10-10 @ 19:13:16
URL: http://orksryttarna.blogg.se
Postat av: Anna :)

Hej! hoppas det går bra för dig och bull! saknar dig er lite ute i Kolaryd :P Det ser ju bra ut på tävlingen, tycker inte alls att det ser ut att du lägger honom nära på varje hinder :P Vi träffas säkert snart igen någon gång, kram ;)

Svar: Hej, saknar er med litegrann! Tack, men det är sant att vi kommer lite nära ibland, vi tränar på det ;) Det gör vi, kram! :)
dailyhorses.blogg.se

2012-10-11 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback